Bestellen

Het aanmaken van een account is altijd handig voor eventuele toekomstige bestellingen of wensen.
Echter is dit geen verplichting en is het niet per se nodig om een account aan te maken om bij ScreenOn een bestelling te kunnen plaatsen.
Tijdens het bestellen zal wel alle benodigde informatie ingevuld moeten worden zoals bijvoorbeeld de persoonsgegevens en adresgegevens voor het verzenden van je bestelling en het aanmaken van de factuur.

Wanneer je in onze webshop het gewenste artikel hebt gevonden kun je deze toevoegen aan je winkelwagen. Vervolgens kun je ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen of om door te gaan naar de kassa om de bestelling af te ronden en deze te betalen.

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Dit kan echter alleen wanneer de order nog niet verzonden is. Als je de order wenst te annuleren stuur je een e-mail naar hallo@screenon.nl met als onderwerp "order annuleren". Vermeld in de e-mail altijd je bestelnummer.

Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling willen annuleren of wijzigen dan is dat in de meeste gevallen mogelijk door contact met ons op te nemen via hallo@screenon.nl of door te bellen naar +3158-2045115. Wanneer de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij deze meestal nog wijzigen of annuleren. Bij adres wijzigingen of bij wanneer je per ongeluk het verkeerde adres ingevuld heeft is het erg belangrijk dat wij dit zo snel mogelijk weten.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je de juiste computer hebt gezien op onze website maar dat er toch een kleine aanpassing nodig is om hem helemaal perfect te maken.
Wanneer dit het geval is en je een aanpassing aan een bestaand product zou willen dan kun je een bericht sturen via onze chat of mailen naar hallo@screenon.nl.
In dit bericht mag je aangeven aan dat een aanpassing wenselijk is aan een van onze producten.

De volgende informatie is nodig om je zo snel mogelijk te kunnen helpen:
1. Om welk product het precies gaat.
2. Wat de aanpassingen zijn die je graag zou willen.

(Om aan te geven om welk product het gaat kun je een link van het product meesturen of de naam van het product zoals bijvoorbeeld GamePC.X100126)

Wanneer je deze informatie aan kunt leveren dan gaan wij er voor zorgen dat wij zo snel mogelijk kunnen laten weten of dit mogelijk is en wat eventueel de prijzen zijn voor de aanpassing of upgrade.

Zodra de bestelling is verwerkt dan versturen wij per mail de track & trace van je bestelling.
Hiermee is de bestelling te volgen en kun je zien wanneer deze geleverd zal gaan worden.
Mocht de track & trace onverhoopt niet goed ontvangen of doorgekomen zijn dan horen wij dit graag zodat wij deze opnieuw kunnen toesturen.

Upgrade

Voor het beantwoorden van deze vraag hebben wij vaak iets meer informatie nodig om een hierover een passend antwoord of advies te kunnen geven.
Bij wanneer je computer bijvoorbeeld niet krachtig genoeg is dan kun je deze upgraden.
Hiervoor zal er contact met ons opgenomen moeten worden via onze chat, email of telefonisch.
De aanvullende informatie die wij dan nodig hebben is als volgt:

1. Welke computer heb je bij ons besteld? (Dit kun je ons laten weten doormiddel van een bestelnummer).
2. Wat wil je precies upgraden?
3. Is het de bedoeling dat wij de upgrade doen of ga je dit zelf uitvoeren?

Als je niet weet wat er allemaal te upgraden/upgradebaar is dan kun je dit vinden in het artikel 'Ik wil een upgrade voor mijn computer'.

Bij wanneer je een upgrade wil gaan doen aan je computer zijn er een aantal dingen waar je rekening mee moet houden.

Een computer upgraden kan met verschillende onderdelen, wil je meer opslag voor je games en documenten dan is het mogelijk er een extra harde schijf of SSD in te plaatsen.
Heb je last van weinig FPS in de games die je speelt kan het met meerdere onderdelen te maken hebben.

* Videokaart
* Processor
* Werkgeheugen (RAM)

-Wil je een krachtigere videokaart dan moet je er om denken dat de computer genoeg wattage heeft.
-Bij het upgraden van de processor moet je controleren of het moederbord geschikt is voor de processor.
-Bij het vervangen of upgraden van RAM geheugen is het belangrijk om altijd te controleren of het de zelfde snelheid heeft, als het niet de zelfde snelheid heeft kunnen er problemen ontstaan.

Mocht je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze chatoperator.
Ook kun je ons contacteren via:
hallo@screenon.nl
+3158-2045115.

Payment information

IDeal, credit card, ApplePay, GooglePay

Payments are confidential and secure. We have an SSL security certificate on our website which guarantees safe handling of your data.

Vanaf nu bieden wij ook de mogelijkheid om achteraf te betalen met Klarna Pay Later of zelfs gespreid/in termijnen te betalen via Klarna Slice It.

Onze verzendkosten zijn als
volgt in te delen:

•De verzendkosten binnen Nederland bij een bestelling van €0,- tot €99,- bedragen €8,50
•De verzendkosten binnen Nederland bij een bestelling boven de €99,- zijn gratis.
•De verzendkosten binnen de EU bij een bestelling van €0,- tot €99,- bedragen €12,95
•De verzendkosten binnen de EU bij een bestelling boven de €99,- zijn gratis.

Transport information

By default we use TNT to send packages in the Netherlands and Belgium.

Standaard maken wij gebruik van PostNL voor het verzenden van pakketten binnen Nederland en binnen de EU. (Let op PostNL draagt de pakketten over aan koeriersdiensten die aangesloten zijn bij PostNL in het betreffende land van bestemming)

Op dit moment is het mogelijk om onze producten, artikelen en bestellingen te versturen naar de volgende landen:

* België
* Duitsland
* Frankrijk
* Luxemburg
* Oostenrijk
* Denemarken
* Finland
* Italië
* Portugal
* Spanje
* Zweden
* Andorra
* Liechtenstein
* Monaco
* Noorwegen
* Zwitserland

Mogelijke toekomstige uitbreidingen hiervan sluiten wij niet uit op dit moment.

Most computers and laptops are available and can be shipped the same day. Custom made computers will in most cases take more time.

Ja dit is zeker mogelijk, bij wanneer je hebt gekozen voor het afhalen van je bestelling bij ScreenON dan kun je daarvoor het beste contact met ons opnemen.
Dit is mogelijk via de chat, mail of telefonisch. Dan kunnen wij in overleg een afspraak maken om de bestelling op te halen.

Contact opnemen:
1. Online Chat
2. hallo@screenon.nl
3. +3158-2045115

Retour of reparatie?

Bij wanneer er een defect aan een product optreedt, er een verkeerd artikel ontvangen is of een andere onvolkomenheid is met een artikel dan helpen wij graag verder. Wij hebben een eigen reparatie afdeling en kunnen dus snel en vakkundig van dienst zijn en handelen.

Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij om telefonisch of via de mail contact op te nemen met het team van ScreenON. Ons team is bereikbaar op +3158-2045111 of via hallo@screenon.nl.

Remote help

You can reach us by telephone for support on: 0582045115

To use online support first contact us by telephone and then to carry out TeamViewer Support via the following link.

Customer service

058 2045 115

Send a message

hallo@screenon.nl